Jeugddienst trakteert met gratis ontbijt op 20 oktober

Op 17 oktober 2017, over deze onderwerpen: Jeugd

Op vrijdag 20 oktober is het Dag van de jeugdbeweging. De Aartselaarse jeugddienst en jeugdraad trakteren met gratis ontbijt voor wie die dag in jeugdbewegingskledij naar school gaat.
Iedereen in jeugdbewegingskledij is welkom vanaf 7.30 uur op het grasveld aan de Sint-Leonarduskerk.

Om 8.15 uur vertrekken de kinderen van de Aartselaarse lagere scholen in begeleide stoet naar school.

Mark Vanhecke, N-VA-schepen voor jeugd: Aartselaar doet voor de eerste keer mee met de Dag van de Jeugdbeweging en wij hopen veel jongeren in onze eigen gemeente te kunnen ‘verwennen’. Onze jeugddienst zorgt, in samenwerking met de jeugdraad, voor een gratis ontbijt voor al de jongeren die deze dag in het uniform van hun jeugdbeweging naar school gaan. Wij hebben verschillende jeugdbewegingen die het heel goed doen in Aartselaar en wij verwachten dus heel veel jongeren. Op het grasplein aan de kerk wachten we de jongeren al vanaf 7.30 uur  op. Ze kunnen er genieten van chocomelk, koffie, een boterham met kaas en/of choco, een stukje fruit,… en dat dankzij onze lokale middenstanders en ondernemers."

Meer info: Jeugddienst, 03 870 50 32, jeugd [at] aartselaar.be

Praktisch

Gratis ontbijt t.g.v. Dag van de jeugdbeweging

Wanneer: vr 20 oktober 2017 van 7.30 tot 8.15 uur