Wannes Oksuz

Wannes (27 jaar) is door heel wat Aartselarenaren gekend. Samen met zijn broers Micky en Garry baat hij het bekende volkscafé Derby op het Laar uit. Wannes is van Assyrische afkomst, zijn ouders ontvluchtten Turkije vlak voor zijn geboorte. Wannes groeide op in Antwerpen en woont sinds enkele jaren in Aartselaar met vrouw en kind. Weldra wordt zijn tweede kindje geboren. Wannes is met zijn voorgeschiedenis het perfecte voorbeeld van een geslaagde integratie in onze maatschappij en toont de inclusieve maatschappijvisie van de N-VA aan. Hij is al jaren een bekend en gewaardeerd gezicht in Aartselaar.

Wannes wil zich heel graag inzetten om de N-VA in Aartselaar verder te ondersteunen. De voorbije jaren merkte hij een zeer positieve verandering in Aartselaar en daar werkt hij graag aan mee. Hij beschouwt het als zijn taak om de kleine en grote verzuchtingen van onze inwoners binnenkort om te zetten in beleid. Een café-baas aanspreken is voor veel mensen toch nog een stuk laagdrempeliger dan rechtstreeks naar een burgemeester of schepen stappen, vindt Wannes.