Burgemeester De Wit op Radio Brooikens over doortrekking N171

Op 19 september 2016, over deze onderwerpen: Mobiliteit & verkeersveiligheid, Openbare werken

Burgemeester Sophie De Wit (N-VA) was te gast op Radio Brooikens, een Reetse gelegenheidsradio ter ere van de Brooikensstoet. Presentator Bart De Bruyn ondervroeg haar over de doortrekking van de N171. Onze burgemeester onderstreepte het belang van die doortrekking voor onze gemeente. Heel wat sluipverkeer in de Pierstraat, Reetsesteenweg en Langlaarsteenweg zou door die doortrekking verdwijnen. "Het is raar dat de expresweg destijds maar tot in Reet is aangelegd. Maar het stuk tussen Niel en de Boomsesteenweg ligt er nu. Het is tijd om ook het middenstuk nu aan te leggen. Alternatieven zijn er niet. Minister Ben Weyts (N-VA) is ook vast van plan om de doortrekking uit te voeren", wist Sophie De Wit te zeggen.

Je kan het hele interview herbeluisteren via http://brooikensstoet.be/index.php/radio-brooikens/86-herbeluister-radio-brooikens-zaterdag (het eerste geluidsfragment bij 15u -16u Expresweg N171)