N-VA Aartselaar deelt met Valentijn liefst 13.000 chocolaatjes uit

Op 13 februari 2023, over deze onderwerpen: Algemene Partijwerking

N-VA Aartselaar houdt van Aartselaar en de Aartselarenaren. Om dat in deze Valentijnsperiode ook daadwerkelijk te laten zien, deelde het bestuur van N-VA Aartselaar in elke brievenbus 2 chocolaatjes uit, samen met haar nieuwste huis-aan-huisfolder.

“Met zo’n 6500 brievenbussen betekent dat dus dat we circa 13.000 chocolaatjes aan de man brachten. Een stevige logistieke operatie, zeker ook voor onze vaste bussers, die naast de folder ook met dozen chocola op pad trokken. Maar dat deden we allemaal met plezier. We zijn ook niet aan ons proefstuk toe, want in het verleden voerden we deze actie ook al eens met succes uit. En in de coronatijden staken we in elke brievenbus al eens twee gelukskoekjes, om onze inwoners in die moeilijke tijden een hart onder de riem te steken”, zegt lokaal N-VA-voorzitter Bart De Hertogh.

De chocolaatjes zijn trouwens nog niet allemaal op. “Wie er niet genoeg van kan krijgen, het zijn nu eenmaal hele lekkere, zal wel moeten wachten tot onze jaarlijkse lentebrunch, dit jaar op zondag 2 april om 11u in het Cultureel Centrum. Inschrijven kan nu al via aartselaar [at] n-va.be. Er zal daar nog een voorraadje ter beschikking liggen voor bij de koffie”, knipoogt Bart De Hertogh.