N-VA Aartselaar schenkt al haar leden een aperitiefpakket

Op 19 januari 2021, over deze onderwerpen: Algemene Partijwerking, Verkiezingen 2018

Fysieke nieuwjaarsrecepties kunnen dit jaar helaas niet doorgaan. N-VA Aartselaar blijft echter niet bij de pakken zitten en organiseert daarom een digitale nieuwjaarsdrink op vrijdag 22 januari om 20u. Om er voor te zorgen dat alle leden iets hebben om te klinken, deelde het bestuur van N-VA Aartselaar de afgelopen dagen liefst 250 aperitiefpakketten rond met telkens een flesje cava, fruitsap, chips, nootjes en koekjes.

“Door corona is het fysiek contact beperkt met de Aartselaarse inwoners in het algemeen en onze leden in het bijzonder. Zo moesten we al onze brunch, eetfestijn en quiz annuleren in 2020. Ook ons standje op de jaarmarkt en de kerstmarkt kon door corona niet doorgaan. Nu ook onze traditionele en succesvolle nieuwjaarsreceptie schrappen zonder meer, zag ons bestuur niet echt zitten”, zegt kersvers voorzitter van N-VA Aartselaar Bart De Hertogh.

“Om die reden hebben we er voor gekozen om heel wat aperitiefpakketten te maken. Al onze leden kregen er eentje, net als de eerste externe inschrijvers voor onze nieuwjaarsdrink”, vult organisatieverantwoordelijke Werner Jorens aan. “Het was niet alleen fijn om heel wat bekende gezichten even terug te zien bij het afgeven van het pakket, ook de reacties op ons initiatief waren lovend. Deze actie werd duidelijk gewaardeerd!”

De digitale nieuwjaarsdrink staat open voor alle geïnteresseerden, ook niet-leden. Voorafgaand inschrijven is wel noodzakelijk via aartselaar [at] n-va.be. De ingeschrevenen ontvangen dan een link naar de digitale drink. De digitale drink gaat door op vrijdag 22 januari van 20u tot circa 21u. Uittredend voorzitter Miel Mertens verwelkomt die avond de (digitaal) aanwezigen, waarna burgemeester Sophie De Wit en de vier N-VA-schepenen Mark Vanhecke, Bart Lambrecht, Eddy Vermoesen en Hilde Heyman kort vooruitblikken wat 2021 voor Aartselaar in petto heeft. Kersvers voorzitter Bart De Hertogh sluit de drink af met een slotwoord.