Ann Geens en Chantal Pin Gomez vervoegen het team van N-VA Aartselaar

Op 13 juni 2024, over deze onderwerpen: Algemene Partijwerking, Gemeenteraadsverkiezingen 2024

Met Ann Geens en Chantal Pin Gomez heeft N-VA Aartselaar haar twee laatste versterkingen voor de gemeenteraadsverkiezingen beet. Op 25 juni legt het bestuur van N-VA Aartselaar de volledige kieslijst voor aan de leden ter goedkeuring. “Met Ann en Chantal hebben we nog twee straffe dames aan onze ploeg kunnen toevoegen. We gaan een zeer sterke en kwaliteitsvolle lijst aan de Aartselarenaar kunnen voorstellen”, zegt een gemotiveerde burgemeester en lijsttrekker Sophie De Wit.

Postbode Ann Geens

Ann Geens (53 jaar) is een bekend gezicht in Aartselaar. Al 34 jaar is ze postbode in Aartselaar en komt ze dus in contact met heel wat mensen. Dat Ann een harde werkster is, bewijst ze ook regelmatig met haar werk in de catering of in de horeca. In haar vrije tijd is Ann onder meer actief in het Aartselaarse carnavalsleven. Ann woont in de F. Sheidlaan met haar partner Ronny en is mama van 5 kinderen: Stefanie, Jordi, Jamie, Renco en Mathis.

“Ik ben al lang lid van N-VA Aartselaar omdat ik vind dat ze een sterk beleid voeren voor onze gemeente. Bij de vorige lokale verkiezingen was ik nog sympathisant, maar het kriebelde deze keer wel om me nu ook actief te engageren. Ik kom veel en graag onder de mensen, zowel door mijn job als in mijn vrije tijd. De bezorgdheden die ik daar soms hoor wil ik omzetten in een nog beter gemeentelijk beleid”, zegt Ann.

Juriste en HR-manager Chantal Pin Gomez

Chantal Pin Gomez (49 jaar) woont samen met haar man Geert en twee kinderen Elena en Mathias sinds 2009 in de Ysselaarlaan. Chantal wordt zo de vertegenwoordigster van wijk Ysselaar op de lijst van N-VA Aartselaar. Chantal is juriste van opleiding en werkzaam als HR-manager. In haar vrije tijd doet Chantal aan amateurtheater.

“Ik heb steeds meegekregen dat hard werken loont en heb daarom mijn diploma als juriste gehaald en nog een bijkomend jaar HR. Ik ben niet de grote tafelspringer, maar wil me heel graag inzetten voor onze gemeente. Ook al is onze wijk dan wel niet de grootste, vind ik het toch belangrijk dat ze een stem heeft op het gemeentehuis. Daarnaast wil ik me ook inzetten om zij die het wat moeilijker hebben een hart onder de riem te steken Tot slot wil ik graag samen met dit team verder bouwen aan onze fantastische gemeente zodat we klaar zijn om de toekomstige uitdagingen aan te gaan”, zegt Chantal.

Volledige lijst eind juni bekend

Burgemeester en lijsttrekker Sophie De Wit is zeer tevreden over de komst van Ann Geens en Chantal Pin Gomez. “Met Ann en Chantal hebben we onze laatste twee versterkingen voor onze lijst. Het doet me een groot plezier dat het twee sterke kandidaten zijn met een hart voor Aartselaar. Ons bestuur legt nu de laatste hand aan onze kieslijst. Op 25 juni leggen we die voor aan onze leden en hebben zij het laatste woord. Vast staat al wel dat het een zeer sterke lijst wordt! Het is al lang geleden dat een voltallig schepencollege zich in Aartselaar op één en dezelfde lijst aan de kiezer voorstelde. Bovendien blijft ook quasi de volledige fractie zich op de lijst engageren, aangevuld met een enkele zeer sterke en gemotiveerde nieuwkomers. Meer daarover dus eind juni.”