Annie Demedts-Coolens

Bestuurslid

Annie Demedts werd geboren in 1966 in Ronse en bracht haar jeugd door in Zottegem. Samen met haar overleden echtgenoot runde ze 33 jaar lang de bekende Bakkerij Coolens op het Laar. Na deze succesvolle periode vond Annie opnieuw geluk met Walter De Bie. Ze is een trotse oma van drie prachtige kleinkinderen: Millie (2023), dochter van Joris De Bie en Evi, en Fee (2020) en Noor Coolens (2024), kinderen van haar zoon Tim Coolens en Charlotte Fusilier.

Annie geniet van fietstochten met Walter en ze maken graag reizen samen. Tegenwoordig werkt ze met veel plezier bij Andes in de chocolaterie.

Met de verkoop van de bakkerij miste Annie het dagelijkse contact met de mensen. Dit gemis bracht haar ertoe politiek actief te worden, omdat ze graag betrokken wil blijven bij de gemeenschap en een positieve bijdrage wil leveren. Annie wil meedenken over de toekomstige werken in de Kapellestraat, omdat ze gelooft in de kracht van samenwerking en vooruitgang voor de lokale middenstand.

Annie's leven is een mooie mix van familie, avontuur, passie voor haar werk, en een diepgeworteld engagement voor de gemeenschap.