Mike Schuurmans

Gemeenteraadslid

Persoonlijke Achtergrond

Mike werd geboren in 1987 en woont momenteel in Wouwersveld. Al sinds zijn tienerjaren is hij inwoner van Aartselaar en hij studeerde Architecturale en Binnenhuiskunst in Mechelen.

Professionele en Politieke Loopbaan

Sinds zijn 18de is Mike actief in de politiek, waar hij zijn eerste stappen zette door deel te nemen aan gemeenteraadsverkiezingen. Met de overtuiging dat hij echt een verschil kan maken voor de inwoners van Aartselaar, maakte hij recent de overstap naar de N-VA. Voorheen bekleedde hij verschillende functies bij Vlaams Belang, waaronder lijsttrekker, gemeenteraadslid, regiovoorzitter en lid van het provinciaal bestuur. Als ondernemer runt hij de winkel VENT in het centrum van Aartselaar, is hij CEO van een bedrijf en coacht hij leidinggevende profielen.

Huidige Kandidaatstelling

Bij de aankomende gemeenteraadsverkiezingen staat Mike op de 13de plaats, wat hem de lijsttrekker van de 2de kolom maakt, pronkend naast de burgemeester.

Vrije Tijd en Hobby's

In zijn vrije tijd houdt Mike zich bezig met theater, zowel in het maken als het uitvoeren ervan. Hij brengt graag quality time door met zijn gezin, bij voorkeur naast of op het water.

Gezinsleven en Toekomstvisie

Mike is getrouwd met Kim en samen hebben ze een zoon van 11, Siebe. Hun gezin wordt compleet gemaakt door hond Oliver en konijn Billy. Door zelf in de politiek te stappen, kiest Mike ervoor om de toekomst van zijn zoon en toekomstige generaties mede vorm te geven. Zijn focus ligt vooral op infrastructuur (wegen en veiligheid), cijfers en cultuur.